2008-04-25 ? 16:26:44

Krokotigern vilar sig

Vår krokotiger Lilja, tar igen den missade nattsömnen.. det är zuperljust ute klockan 05! Tröttheten sitter i hela dagen.
Lilja fick smaka palsternacka igår, muuuums! Sedan åkte Hannes och handlade ombedd att köpa hem lite barngröt, som man kan blanda ihop lite  snabbt och slipper mixa varenda gång... kom hem med en massa fruktpuréer "tror du hon får matlust av det här kladdet, hon kommer gilla det här mycket mer"... eh jo garanterar.. det och mac donalds! Han hade även köpt ekologisk brockolli-puré (ellr hur det stavas) .... vet i sjutton om det kan främja matlust... tror jag fortsätter mixa palsternacka... morot... kanske något annat gott.

Tinna leker med Maja idag. De är två busiga glada flickor som leker perfekt tillsammans. Lite busiga är de allt...  De fick med sig bröd till hästarna... sedan hör jag ett gallskrik... då hade de bara råkat släppa ut hästarna på gårdsplan. Nu är den ju avstängd, de kommer ingenstans. Sedan har de dukat upp picknick i trädgården med filtar, stolar, champangeglas med mjölk, kakor, dockor, katten.
Kommentarer
Linda

Åh fy...jag höll på att kräkas när jag öppnade burken med broccoli så jag kunde inte ge det till Lillebror. Eller rättare sagt, jag gav han en liten sked, men han rös så hela stolen skakade så det fick bli morot istället ;)

Igår fick han smaka lite mango...behöver jag säga att det inte spottades ut något alls?! ;D

2008-04-25 @ 22:35:01
URL: http://citronlime.blogg.se
Charlotte Andersson

Välkommen i klubben,Lisa vaknade 04.30 tills hon var 2 år!!!

2008-04-25 @ 23:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: