2008-04-23 ? 14:13:36

Tinna babblar

Hade en underbar promenad i Fyllerydskogen med Charlotte på fm. Hämtade Tinna vid 13... såhär lät det..
- Mamma, det finns 48 andra människor som har schäfer, jag har ingen!
- Oj, så många och du har ingen, vi får åka hem och berätta det för pappa.
-Ja, dom heter: Sebastian, Engla, Englis, Lonis, Lonis, Lingon, ja resten heter Lonis med.
-Vilka fina namn, vilken ska du ha då
-Ja, jag får väl ta en Lonis, men dom bor superlångt bort, så det tar jättelång tid och dom som har schäfern har ett barn som heter Elin och är 5, nä 6, nä 5 och det är jätteorättvist för dom har Sebastian också och jag har ingen schäfer (nu börjar tårarna komma)
-Ja, det var ju klart lite orättvist, men du har ju Binkis, Sunna och Saga.
-Ja men mamma, det bor en häxa där schäfrarna bor, och dom gillar inte häxor, som dom kan få bo hos oss iställlet......
ja... så här rullade det på hela vägen från dagis,.

Igår kväll... skönaste kommentaren, "Pappa, jag är så tacksam för att mamma är så glad".... hahaha, undrar vad jag är i vanliga fall?
Kommentarer
Linda

Jag tog hål i öronen när jag var sju år, har inga allergier och är typ aldrig sjuk ;) *peppar peppar ta i trä*

2008-04-23 @ 14:51:50
URL: http://citronlime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: