2008-04-23 ? 08:27:56

Va?

Är det ingen som har ngt att säga om hemsidan, den ska bli bättre, lovar.

Gick en sväng med Charlotte igår kväll, helt underbart väder, tack Charlotte. Gick långa rundan på Marklanda, helt magiskt vackert i solnedgången, jag blir lite sådär "åh vad jag älskar Marklanda". När jag kom hem var fortfarande båda tjejerna vakna, men somnade snabbt... ja Hannes med för den delen. Gött att sitta uppe ensam... jag o datorn haha... Tror att jag har ett förhållande med datorn, är och pillar på den hela tiden ;-)

Lilja vaknade superpigg 5 i morse, somnde om vid 7, jag med..... tills Hannes och Tinna åkte, då fick Binkis flipp och började yla utanför sovrumsdörren... gissa vem som åkte ut i trädgården. Då var det ju meningslöst att försöka sova, så det var lika bra att stiga upp.

Var och kände lite på Karolina igår, hoppas den där fölungen ploppar ut snart. Hannes ska hämta Saga ikväll, det hade blivit 28 minuters hägning igår kväll.

Drömde inatt att Sunna trillade ut från fönstret på övervåningen, att jag badat henne och hon trillade ut och skadade sig, I drömmen iallafall skulle jag ringa djursjukhuset och såg att vi hade en ny layout på gula sidorna, konstigt man drömmer!
Kommentarer
charlotteAndersson

Hemsidan är jättesnygg!!!

2008-04-23 @ 09:09:29
Heléne W

Tycker med om hemsidan. Fotona sticker ut mer mot den svarta bakgrunden. /Heléne

2008-04-23 @ 11:46:35
Anneli

Hemsidan är zzzzzzuper!

2008-04-23 @ 15:30:35
URL: http://brellir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: