2008-04-18 ? 20:54:10

vilken dag

Lilja har varit ledsen och sjuk, Tinna supertrotsig.. plus att Sunna solat sig på V70´ns tak! Med vetskapen att Saga hållit hårt på sin oskuld hos Agust och inte kunnat göra något, har detta varit en lätt jobbig dag. Fick åka in med Lilja och inhalera två doser adrenalin, fick välja att bli inlagda eller åka emellan.. valde senare alternativet så det blir några rundor, vet ej hur många in till barnakuten och inhalera adrenalin.
Mamma ringde från jobbet vid lunch, två hästar skenar på 23, är det mina??? Va, näää, eller.. vart är glasögonen, ser inga hästar, jo där är en.. och två.. som betar lugnt.... då lär det inte vara mina, sedan såg jag de andra två. Det var Emelies på Marklanda, Ledet. Dom  fångades av polisen halvvägs till Gemla.
Sedan ringde jag Laila, det blev en parning!
Underbart!!!!!
Kommentarer
Charlotte Andersson

Kul med Saga o Agust, jippi. Fin bild i SMP!

2008-04-19 @ 11:08:59
Heléne W

Hoppas du hinner och kan fira lite i helgen också. KRAM och GRATTIS från Heléne och Jocke + Roxie

2008-04-19 @ 13:30:54
Lina

Oj, just det! Det var ju födelsedag den 20:e april! Skickar ett GRATTIS och hoppas att du kan få lite födelsedagskänsla, trots att allt runt dig är upp & ner.

2008-04-19 @ 14:17:59
URL: http://linahallberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: