2008-08-18 ? 09:46:52

Måndag

Camomill Midsommar "Millis" har flyttat, snart är det tomt i valphagen (för några veckor). Sunna börjar mer och mer lika en tunna.
Mamma & Rolf åkte till Island i morse, Anneli flyttar in på Marklanda.
Tinna ska ut och rida på Stjarni nu....

19.17
Hade bloggar, men det försvann....
På fm red Tinna & Rebecka på Stjarni, både flickorna samtidigt, perfekt!
Vi var en sväng i jaktstugan, Kalle hade blivit attackerad av ett vildsvin (den grisen är död nu), avlivad på mycket nära håll, han hade inte en chans att springa... Så  låt bli miiiiiina kantareller som jag skaaaaa hitta! Tills dess, vaktas de av ilskna grisar.

Hannes skickade iväg mig och tjejerna till Marklanda, för att han skulle få tid att städa, ehhh, låter inte som Hannes... men det såg nästan helt okej ut när jag kom hem... Planen var att fika med Anneli på altanen, men kaffet var så starkt så skeden hade flutit upp om jag haft en.... och inte hade hon bakat....

Förresten, jag har kommit in på en kurs i storytelling på universitet i höst :-) (vad krävs för att kallas akademiker)

Ikväll, när Hannes har jagat klart, ska jag bada lite spa! Det värsta är att Gustav har snott min ansiktsmask!

Förresten, Ni bara måste kolla Kaspers blogg, sötare hund än "Kasper åker skottkärra" har jag nog aldrig sett!
http://skogsstjrna.blogspot.com
Kommentarer
Anne Folbert

Vad spännande att Sunna börjar att bli stor, då börjar det ju närma sig!

/Anne

2008-08-18 @ 18:20:26
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: