2008-12-17 ? 09:41:07

17/12... onsdag

09.29
Var hemma först vid 23 igår efter träningen, nja 30 minuters stopp hos Olsen på hemvägen... det var bra, för jag vaknade i morse utan halsont, tror han botade mig!
Hade Sunna med mig, oförstående om träningens allvar, viftade hon lyckligt på svansen, hon för duktigt för att vara hon, ungefär tre kommandon behövdes per moment, men å andra sidan så är Sunna en riktig tränings-oskuld.... Men hon klättrade glatt över A-hindret (nu är det helt ok att googla).
Tosse var okej... alltså nu känner jag att jag har kommit dit med henne att jag skulle vilja hoppa upp på nästa trappsteg, men vi är inte där ännu... hon släpper, tillkämpar sig bytet jättefint, bra jaktlust osv... men vunnet byte släpper hon direkt...

Men nu är det juluppehåll... nästa träning på annandagen! (Åse... Malin...)

Kändes gött att komma hem igår efter träningen... all disk och städningen som inte sprungit iväg medan jag var borta... GULDSTJÄRNA HANNES!
Kommentarer
Conny

Tack för besöket igår, Ninni! Alltid kul att få lyssna på alla dina goda råd! Tack!

2008-12-17 @ 12:54:23
URL: http://dickolsen.blogg.se/
Conny

Ninni....var är du??? ;-)

2008-12-18 @ 10:15:13
URL: http://dickolsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: