2008-12-02 ? 09:46:01

2 december, grå tisdagsmorgon

Challe... njaa... vi kör som kärringar tror jag!

14.05
HAHAHA Jenni! Vi håller lite bättre på oss här i Sverige, å andra sidan så vart det prat om att varannan svensk är otrogen, var tredje regelbundet, hmmmm... undrar vilket som känns värst, att nästan varannan människa du träffar röstat rött eller... nä jag skojar... man får rösta hur man vill (bara det är rätt sida mittsträcket) ;-)))

Nu när Jenni sprätt på alla bloggläsares funderingar... ska jag ge er ett litet leende.. i gråvädret...
Att jag är virrig, har jag bevisat på Olsens blogg idag... Men iallafall, i fredags, så skulle vi ju ta oss iväg till Söderköping, fyllde bilen med packning, hund, barn osv... Så körde jag iväg, svängde mot Marklanda, tjena vad det skramlade till! Puh, det lät illa... Körde lite till, hörde inget, körde till Marklanda, svängde,  uuuuuhhh lät illa, stannade bilen, kikade under.. såg inget (tror ju även att bilar är självläkande), körde vidare, svängde ut på 23:an, ååhh vad det lät illa... gick ut, kollade på biltaket, DÄR LÅG LILJAS PIPMUGG OCH RULLADE VARJE GÅNG JAG SVÄNGDE! Guldstjärna????

09.30
Kort natt med lite sömn, Lilja sov dåligt...  Jag mår väl lite bättre, dessutom steg jag på en spik igår kväll, kände mig inte särskilt gullig efter det, snarare som en eldsprutande drake... Nej inte bra alls...
Fick iallafall upp lite adventspynt, hoppade en massa ljusstakar iår, troligen kommer Lilja dra ner dem lika fort som de kommer upp. Tinna har någon taggig variant i sitt fönster, köket och tv-rummet fick varsin ljusslinga, undrar när jag köpte dem??? Så ska jag sätta upp stjärnorna i finrummet... någon gång idag... energin är inte med...
Men det blir inget julkrams i sovrummet, kanske ngt silvrigt eller vitt, men det får jag köpa i så fall, för nu är det äntligen färdigt, med gardiner och alla grejer jag köpt... Challe, det är såååå plommonlila ;-)

Jag har fått bilder på söta Pxi, bloggar dem sedan...

Jo, mamma och Rolf har ju vant av sina kusar, så stona står här och gnäggar som galningar.

MARIA! Ang det nya med DNA mm, tycker det är SKIT rent ut sagt! Sedan att SIF står och säger att det gäller alla raser och att det är EU-krav är ännu värre, ljuger oss medlemmar rakt i ansiktet.

Lite galnare dock, visst Ni att var tionde svensk inte har den pappan som de tror sig ha... det var debatt om det med Malou von Sivers förra veckan...
Kommentarer
jenni

hold da op hvor er I pæne i sverige, i danmark er det hver syvende der ikke har den far de tror, og hver tredje af førstefødte i søskendeflokken

2008-12-02 @ 13:51:15
URL: http://www.gaardhunden.webbyen.dk
Challe

Ja, hur kör Ni från Häringeryd egentligen??? Hannes glömde väl "stödhjulet" nere på hästsläpet en gång???

2008-12-02 @ 18:33:41
URL: http://azahara.blogg.se/
Challe

Absolut! ... kanske ni har druckit innan?

2008-12-02 @ 18:48:53
URL: http://azahara.blogg.se/
Conny

Skåååååååål Ninni :-))))

2008-12-02 @ 19:11:38
URL: http://dickolsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: