2008-02-29 ? 20:50:42

Ännu en effektiv dag

Idag har jag inte tapetserat, men hunnit med att ringa runt och fixa en massa, personbevis till Lilja och massa annat. Sedan bakat kakor.... fikat på Marklanda.... en sväng på MediaMarkt som blev obillig. Det enda som är kvar till vardagsrummet uppe, är en tvbänk i ek, men så länge har vi ett halvcoolt 70-talsbord. Förhoppningsvis hinner vi få upp alla lister, akvarium mm i helgen.

Sedan skulle jag vilja ta en liten renoveringspaus.... men hallen nere är ett hett nästa objekt!

mmm... vad ska jag skriva mer... har iallafall skaffat schäfer att träna, men ska inte bo här... och förhoppningsvis ska jag ta över lille goe Geysir.

skoj crap på mailen mottages tacksamt...

och ni som undrat vad det var för en tokig skummig bild, i bildbloggen... Tinna o jag hade hemmaspa igår kväll, fyllde jacuzzin, satte på massagen och Tinna hällde i en hel flaska schampo. Det blev en meter högt och vällde över kanterna!

Har träffat Achilles idag, jättesnygg hane!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: