2008-02-10 ? 17:10:30

Jag har ridit!!!

Efter några intensiva dagar, begravningen i fredags och sedan dopet igår (med massa bak och matlagning) så var jag rätt trött idag! Men så i eftermiddags kom mamma och Rolf ridandes och jag bytte snabbt om till ridbyxor och hoppade upp på Geysir och fullt fart iväg i ökad tölt... härligt!!!

Ikväll ska jag laga "julbord", Tinna hade en stor önskan inför helgen, att få äta julbord!!!

Vad 17 hände med meldodifestivalen??? Årets höjdpunkt, fyyyy vad jag och Tinna blev besvikna!
Kommentarer
Anonym

Hej!
Vi blev oxå besvikna på melodifestivalen, det brukar ju vara bra låtar som går vidare... Amy Diamond var väl rätt bra, men Christer Sjögren!
Hoppas du fick en skön ridtur.

2008-02-10 @ 20:19:41
Charlotte Andersson

Det var jag som skrev ovanstående
Charlotte

2008-02-10 @ 20:21:11
Jenny

Vilken helg ni har haft, tur att ni har varandra!
Kan tyvärr bara hålla med melodifestivalen var nog bland det segaste och tråkigaste man sett på länge. Hoppas att det tar sig till nästa vecka!

2008-02-10 @ 21:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: