2008-02-14 ? 19:19:44

Oj vilken uppvaktning!!!!

Kolla vad Hannes bakade:  http://arcdow116.blogspot.com/
När Hannes bakade igår, gissade jag att han förberedde scones, men han bakade tårtbottnar, gjorde äkta vaniljkräm, sen väckte han mig och Tinna med blommor och tårtorna han bakat.

Så vid halv sju var jag uppe idag! Fick gulligt sms från Gustav, storasyster längtar och vill ha hem honom från Skåne, han skrev iallafall att han älskade oss... sen gissar jag att han röjde vidare i Skåne ;-)
Om en stund kommer mamma och Rolf och fikar!

Och vi har tränat!!! Kära schäferfolk.... Är det dags att byta ras??? Ni skulle se Binkis! Hon går som en klocka, la spår på öppet fält idag, har inte gjort det innan, mitt när jag la spåret korsade Tinna det, lät det ligga en kvart och körde nosen i marken och stördes inte av att Tinna korsat det. Fick förmånen att träna Bond en stund, vilken härlig hund, honom är det tryck i. Jag tror att om allt fortsätter såhär så kommer han ha en strålande framtid!

Härliga Tinnas kommenterer idag... Hon kladdade och jag sa att så gör inte fina damer
- "Men mamma, jag är ingen fin dam, bara prinsessor är fina damer och jag är bratz, så det bara går inte"

Dessutom skalade hon all potatis  till middag!!!

Sen var det ju det här med schäfer.. det verkar inte bli enkelt, jag vill ha en grå, alt. en svart med tecken, men Hannes vill ha utställningsfärger, röd som Dalton!! Tja, det ska vara en ny Dalton helst, 65 cm stort odjur ;-)
Inte odjur, men kräääääävande! Är det ngn som har en digital bild på Dalton?
Kommentarer
Lina

Hej Ninni!
Tack för kommentarenen i min blogg...har svarat dig där!
Åh, vilken tårta! Och vilken karl! Var rädd om honom!

2008-02-14 @ 19:41:16
URL: http://linahallberg.blogg.se
Malin

Haha Ninni jag undrar varför du skulle skaffa schäfer när gårdshunden är så pass bra att vi ska byta, hmmm låter inte riktigt övertygande haha.
Från schäferfolket!

2008-02-15 @ 17:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: