2008-02-24 ? 23:05:18

Ridning...

Idag har det varit massa ridning, i morse red Rolf och jag en lång härlig tur.... Mot slutet började Rolf galoppera och jag töltade Geysir, så jag gasade på i ökad tölt jämsides med Rolf, släppte tyglarna "no hands" och jäklar vad den lille gubben töltade!
Sedan hämtade jag Tinna för hon ville rida, hämtde Geysir själv i hagen ( tänk att denna häst nyligen var hingst, 20 år gammal), leder honom på gårdsplanen, borstar, kratsar hovar. Sedan vill hon rida, FORT, jag hann knappt med, 3 km red hon och ville rida mer.
 
Sen ikväll har hon och Hannes spelat nätpoker, nja eller mest Tinna, Hannes fick inte spela.

Har fått schäfertips... spännande ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: