2008-02-11 ? 21:55:11

Uttryck....

Gillar Ni fräckisarna??? Nja de värsta vågar jag inte blogga.. men "gammalt" Götängensfolk vet kanske att äpplet faller inte långt från trädet. :-) och vilka har inte hört Åstorps-utställningen-storyn????

Iallafall idag.... har varit supertrött, jag och Lilja låg i soffan hela förmiddagen... Ikväll vid 9 gick jag ut till hästarna, men hundarna.... hörde mig själv säga " Binkis bit inte kissen så hårt över nacken"... "Binkis, inte släpa kissen över stallgolvet".... men Binkis och kissarna leker så....

Tinna visar redan att hon är snabbtänkt, blivande komiker??? " Mamma, du har pålägg på rumpan", den ni!

http://arcdow116.blogspot.com/ här kan Ni se Tinna, som gjort hundkoppel av skosnöre!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: