2008-01-16 ? 22:16:11

Binkis är en minigårdis

Hade jag haft schäfrar, hade jag aldrig behövt använda uttryck som "hoppa ut ur torktumlaren", "hoppa ner från köksbordet", "sluta gräv i blomkrukorna", "hoppa ner från biltaket"........ men det är meningar som används titt som tätt på Häringeryd!!
HEHE... har ni hört på tv4 morgon när tittarombudsmannen tar emot samtal, alla klagar på vitvarureklamen där gubben sitter i frysen mm... undrar vad han skulle säga om jag skulle ringa in och klaga på att min hund blivit påverkad av reklamen ich hoppar in i torktumlaren!

Mätte "Spinkis" idag, 28,5 cm!!! Det här går inte! Hon måste växa!

Såg att Ingela "rear" ut Júlia, 32 000, kan diskuteras, jag gissar att hon behöver bli av med henne snabbt! Ett klipp, bläddra i bloggen och se foton!

Idag har jag varit en sväng, lång sväng på jobbet. Supertrevligt! Sedan hälsade vi på Rolf på Stenbäcks mattor!

Imorgon är det stora hjärtundersökningen, håll tummarna!

Ps Eva, Björn kanske skulle ha Sara i Let´s dance istället ;-)
Kommentarer
Jenny

Hade inte ni köpt tillbaka en av "Sól hästarna"?! Eller är den såld vidare i sin tur?

2008-01-17 @ 13:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: