2008-01-06 ? 19:26:35

Det kom ett julkort...

Ibland blir man lite extra glad...  man lär känna människor vid olika tidpunkter i livet som spelar olika stor toll i ens liv, vissa betyder mer än andra... sedan händer det ju att man glider ifrån varandra av olika anledningar, kontakten blir mer sällan tills den är nästan är obefintlig.  Men man minns personen ifråga väldigt väl och lite extra vid speciella tillfällen... Iallafall fick jag eller familjen ett julkort från just en sådan person. Jag blev väldigt glad.

En annan sak som jag blev väldigt glad för idag var min vän Camilla´s framgångar på My dog! Camilla har jag inte känt så länge, men är en väldigt god vän som förtjänar framgång, hennes tik Maya blev champion, cacib och svensk vinnare på My dog!!! Suuupergrattis!

Binkis är äntligen hemma, först var Sunna vansinnig på henne men eftersom hon inte fick bestämma huruvida Binkis skulle få vara hemma eller inte.... var det rätt kul att leka.

Kommentarer
Camilla

Glädjs över dina framgångar också min vän!! :-)
Med både hundar och hästar. Är så glad att jag har en sådan vacker häst från er också :-)
Kramar Camilla

2008-01-07 @ 22:11:55
URL: http://kenneldreamingocean.dinstudio.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: