2008-01-12 ? 16:25:37

Kan man lämna hunden på kemtvätt?

Igår natt var för bra för att vara sann, Lilja sov mellan 23-07.30!!! Men inatt var hon iställer vaken till 7 i morse, Hannes och jag var vakna i skift.

Gårdagen var himla mysig... förutom att jag fick sova... ja och fortsätta sova eftersom Lilja somnade om efter frukosten vid halv åtta... Tinna smög upp  när jag sov för att inte väcka mig och lekte själv i två timmar... det var inte ens hon som väckte mig utan ett sms från typ Norrland ;-), allt norr om Vrigstad är väl Norrland?
Sedan åt Tinna och jag på Mac donalds. Efter lunchen åkte vi till Marklanda... mamma har redan fått infektion i såret efter operationen... sedan tror jag att läkaren och mamma lägger olika vikt vid "ta det lite lugnt", för mig är det softa framför soffan.. men för min mamma är det att hoppa runt på kryckor, släppa ut hundar.... hon hade ONT! Läkaren borde ordinerat sängläge, så kanske hon iallafall softat i soffan en stund.

Tinna och jag var hos morfar en stund, hm han är inte allt för pigg. Gustav kommer hem idag, han tyckte det var jobbigt att vara i Skåne nu.

Idag har vi städat lite... inte så pigga... Tinna har hjälpt till, kanonduktig!

 Binkis har lycktas kleta in sig i ngt ute... ngn superlera! Har badat och gnuggat och nu ser hon ut som en hund igen. Men hon gjorde allt för att komma undan.

Hannes behöver verkligen namnhjälp, nu har han valt ut sina favoriter och gjort en omröstning på sin blogg. Hans favorit är Mjöll, som jag inte alls tycker funkar i Sverige. Jag gillar Sól, men eftersom vi haft en häst som heter Sól så är Hannes väl lite motig....  Mi-rakel, supercoolt!!
http://arcdow116.blogspot.com/


Lina, jag har inte alls glömt dig!!! Du står på kölistan!

Hmmm miljön... jag använder alldeles för mkt plastkassar, måste ta tag i det!
Kommentarer
Lina

Hej! Kul att jag finns kvar på listan. Kommer gärna och hälsar på era hundar när allt hos er blivit lite lugnare.

Ett namnförslag till: Villemo

2008-01-12 @ 17:19:53
URL: http://lina,hallberg.blogg.se
Lina

Hej! När jag var ute och kissade hundarna gick jag och "smakade" på andranamn till Lilja. Vad sägs om detta?

Lilja Mi Rakel Hannesdóttir

2008-01-12 @ 18:15:33
Ninni

supercoolt!!!!!! ska se vad hannes säger, han var inne på evelina!!!
men det m¨ste vara coolare

2008-01-12 @ 20:27:29
URL: http://www.marklanda.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: