2008-01-23 ? 23:17:09

onsdag.......

Imorse passade jag på att klippa mig... och tona (tror inte jag nånsin kommer påträffas i orginalhårfärg).. lyxigt värre, dricka kaffe, läsa skvaller "ensam"  i två timmar. Elizabeth satte i ngt puder i håret som skulle vara för volymen... pytteburk som kostade 170 kr.. slår vad om att det var vanligt talk!!! Lilja var superledsen när jag kom hem.

Sedan har snyggingen Bond varit på besök, Binkis blev överlycklig! Se bilder i bloggen.

Ikväll var Tinna och jag på HM, vi ska fotas till Smålandsposten imorgon, Lilja fick en Logg-tröja av Marie-Louise, Krister och Bond, så jag köpte en Logg-klänning till Tinna som de ska ha imorgon. Gillar Logg, fina färger. Köpte även en rosa skjorta till mig själv... lite färgharmoni på korten... lite ME and I varning, eller hur! Men vi kommer bara ha samma nyans!!!

Visst är Lilja söt i sin rödvita pyjamas, i Hannes blogg!!!!

Nää..nu ska jag lägga mig, men först maila Marie-Louise för att höra om kanske Bond vill hänga med ut på en patrullstig... ngn mer som är sugen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: