2008-01-04 ? 22:19:17

Succé för utmaningarna

Vad skoj med all positiv respons! Jag har uppdaterat i respektive utmaning!

Tinna fick Polly Pocket i julklapp, med häst och hästtransport... Igår kväll frågade jag vad hon lekte, då sa hon att hon var på ridkurs... hon var Polly Pocket och hästen Lind... de var på ridkurs och Lind gick väldigt bra, hon hade även lagt henne i pass eller som hon  sa "hleypti hryssuni á skeid"... på kursen hade hon även träffat Jökull och Andri Freyr och Jór hade också varit med, vilken fantasi!

I morse satte jag på tv´n... vad har jag då " enligt Margaretha Lindsten, polisens ledningscentral i Växjö"....då var dt ngt om knivbråket på Teleborg igår...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: