2008-07-14 ? 10:44:52

Härliga måndag

Älskar måndagar, gör inte Ni?

Igår kväll, efter matlagningen, Gustav kom förbi också och åt. Han har lovat mig komma med traktorn idag och förbereda för grusgång nr 2.
Grästrimmade ett batteri, 30 min, det är trots allt ganska lagom. Målartvättade ytterdörrarna (smart på framsidan har de svällt) och målade ena ytterdörren. I lite varmare blå färg än tidigare.

I morse lekte Tinna hund, Sunna och hon fick skinka ;-) Nu ska jag platta hennes hår! Ja, Tinnas alltså!

19.09
Det har varit tuggummi i benen idag!
Hannes, Tinna & Sunna är hos Hanna i Långasjö och hämtar ngt skimmelsto.
Tinna var ute med Hannes tidigare hos hästarna, matade Tindra med popcorn ;-) Så sött!
Thule verkar ha fått getingstick, stackaren, är lite orolig för honom, men han äter och rör sig. Han har såklart kliat sig massor, sprang omkring som tjuren Ferdinand, men ser honom från fönstret, ligger och vilar sig, plutten.
Blir mer och mer förtjust i Tindra dessutom, när hon va nyfödd tyckte jag hon var sådär, men hon precis som biffen Tandri blir bättre och bättre för varje dag.
Lilja snurrar på golvet, inte särskilt trött ;-) men hoppas kunna lägga henne tidigt!
Kommentarer
Lina

Nu ligger täcket här och väntar på dej! Överlämning vid schäfer-SM? Vore kul att åka och kika för flickorna har bara schäfer i tankarna nu... Och jag som skall köpa gårdshund!

2008-07-14 @ 22:27:29
URL: http://linahallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: