2008-06-27 ? 08:27:39

Fredag

Trodde jag skulle ha mer energi i morse, men nää. Planen var att träna lite hund, innan H åkte till jobbet, han åkte halv sju...
Nu ska T, L och jag klä på oss, äta frukost, köra till Marklanda, lämnar nog tjejerna där. Så måste jag åka till Tassar, använde PXI´s halsband till vårt sämre upletande härom veckan, smart va? Plockade endast två av fyra föremål. Hämta smörgåstårta, så kommer PXI kl 11, 13.30 fika hos Charlotte, så kommer Jór och co ikväll.
Bloggar inte mer idag, bildbloggar garanterat. Bloggar nog imorgon när Jökull m fam åkt....
Kommentarer
Dannie

hahahahah, nu fattar jag varför du har städmani...(läste Annelis blogg)

Det finns faktiskt bättre sätt du....

2008-06-27 @ 11:21:46
URL: http://borgartuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: