2008-06-23 ? 08:58:22

Måndag!

Vilken helg det blev!
Nu är det fem dagar tills nästa och denna vecka ska massor göras, dessutom kommer Hannes mamma på söndag.

11.43
Jag tror att alla B-inte längre valpar utan riktiga tonåringar, blivit ordentligt firade. Kasper har så fina födelsedagskort på http://skogsstjrna.blogspot.com
Tinna tjatar om sin kanin, nooog med djur säger jag.... men mamma när vi inte har några hundar längre, när de blivit gamla och dött, då får jag en kanin... nja har lovat ta upp diskussionen igen då.
Iallafall försöker hon övertala mig "att köpa en valp av mormor", återigen STOPP Eira kommer på fredag, ja, men hon är inte lika liten som Sagas valpar. Hmmm... vi skulle kunna vara större än Ölands djurpark.
Det är ju lite bra att hon tror att det är mormors valpar, då räcker det att säga att mormors valpar och det är andra familjer som ska köpa dom (puh, där köper  jag mig en diskussion mindre).

18.37
Jag har vilda barn! Valparna döpta och Eira (eftersom det är öra på isländska) har nu fått smeknamnet PEXI! Eller ska vi stava det PXI????
Nu väntar lasange!
Kommentarer
Charlotte

Åååh lasagne vad gott, här väntas te och mackor...

2008-06-23 @ 18:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: