2008-06-25 ? 09:32:49

Onsdag

Lilja har morgongympa på golvet, jag dricker kaffe.
När jag vaknade i morse låg Sunna i soffan och Tossan på mattan. Jag tror löpet gör Sunna lite glömsk, hon vet så väl att soffan är människosoffa och stolen med fårskinnet hennes, det vet också Tosse, schäfrar sover på golv.... Som tur var hade hon legat på en filt, Sunna, men den var blodig.
När jag dammsög igår var jag så nöjd, sååå lite hundhår på mattan, tog tillbaka det i morse. I natt blir det andra bullar, sova i köket!
Anneli, har du börjat stretcha inför i eftermiddag???? Här ska fejas!

Lilja, lilla sötis, rullar fram och tillbaka, pratar rakt ut i luften!

Skickar en liten styrkekram till Rosa!

Anneli: Två varv runt Växjösjön???? Oj, då lär du vara i form för att passa mina barn!!!!!!!!
Kommentarer
Anneli

Stretcha? Nu skojar du va, jag har kört tre gymnastikpass alla redan, sprungit två varv runt växjösjön och rastat katten... ;-)

2008-06-25 @ 11:51:11
URL: http://brellir.blogg.se/
Rosa

Tack=)

2008-06-25 @ 12:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: