2008-06-21 ? 20:09:05

På små moln!

Vi är allt lite småtrötta idag! Alla av olika anledning dessutom! Men Hannes är förvånansvärt pigg tycker jag allt.... ja Saga med för den delen, fast hon borde vara trött efter valpningen. Hon hade väl lite funderingar när mamma skulle långrasta Lonis och Bianca.... skulle hon inte få följa med.... och när hon reste sig pep fyra små hungriga valpar.
Jag tänker lite på namn..... Ctella (Stella), Cindra, Gustav föreslog Cingo.... mamma som enlig Rolf just genomgått en namnprocess (när de gifte sig) tyckte det räckte med C´Midsommarflicka osv. Alltså Se Midsommarflicka..... Tänker lite, måste räkna efter antal bokstäver!

Tinna tycker vi ska kalla Eira för Embla eller Jenni! Det är en eloge.. så har hon en guldfisk som heter Millis!

Nej, vad säger Ni, ska vi ta kväll nu?????

Ps. Vilka planerar att ställa på Ronneby-utställningen i augusti??????

22.42 Nu har valparna fått sina namn, eftersom C kan uttalas både som S och K, var jag lite mer osäker än Rosa, men för säkerhets skull....
Cung Midsommar-Kung Midsommar
Cärla Midsommarflicka-Särla Midsommarflicka
Cindra Midsommarlycka-Sindra Midsommarlycka
Camomill Midsommar-Kamomill Midsommar

Kommentarer
Mia i Dala

Grattis!!!

Midsommar igen!!!

Jag letar hannar....Sally ska löpa i början av juli. Tror jag har hittat en...



kram Mia

2008-06-21 @ 20:16:17
Marie

Morfar Spike hälsar till dom fina barn barnen...

mvh marie med Danskarna spike,kezzy o Nyser

2008-06-21 @ 20:38:11
URL: http://www.vallgaren.se
Elin

Gusten ska ställas på Ronneby-utställningen!

2008-06-22 @ 14:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: