2008-06-17 ? 14:34:58

Puppisar

14.32
Gustav har anslutit sig till "förlossningssalen". Jag har varit oh handlat och vi bakar OSTKAKA, lyssar på Timbuktu, Ronny & Ragge, Eddie Meduza och bara har det gött.

Saga pendlar mellan lugn och orolig, lite flytningar. Hon har lagt kuddar i "sitt bo".

15.23
Saga är förhållandevis lugn. Har lagt sig på filten hos Lilja och isbjörnen. Vi har bakat fyra ostkakor och nu ska vi gå lilla rundan med Saga.

17.42
Saga var ganska lugn efter promenaden, krafsade runt lite. Rensade mammas rabatter, hade henne med mig i trädgården en stund, det gillade hon.
Nu är hon med Gustav, jag ska laga lite mat osv.

19.37
Har rastat Tosse  och Sunna, ska snart ut och antingen lägga ett spår (om jag har energi, är helt slut, promenerat 10 km idag, bakat, lukat, handlat inför midsommar) eller ett uppletande. Körde ett uppletande för att göra av med lite energi i morse, 6 föremål, gick kanon. Tosse behöver jobba, har flera gånger sagt fel, kallat henne Lonis.

Ringde mamma, men hon svarar inte, gissar att hon rastar Saga, ringer inte och jagar henne på mobilen.

21.26
Saga är lugn, lite flytningar, bäddar lite, boar sig. Har gått långpromenad med mamma. Kanske blir det imorgon, eller midsommarbebisar (iår igen, mina grannar tror nog isåfall att jag undviker dem).
Kommentarer
Sanna

Hoppas du har en bra dag :)

2008-06-17 @ 14:40:17
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
anna

Läs min blogg om kärlek och kom med din åsikt! =)

2008-06-17 @ 14:42:52
URL: http://annasch89.blogg.se/
Charlotte

Åh så spännande!!!

2008-06-17 @ 15:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: