2008-03-24 ? 19:51:50

Dagens rubrik: rubrik

Elin, håller med... segt att man måste alltid komma på en rubrik! Och, nääää strå vassare än Linda, är det möjligt??? She's a lady! Idag har hon busat och brassat med Sleipnir i snön.

Såg Ni på Hannes blogg.... jag bloggar väl inte mycket! Rolf undrar mest hur jag hinner blogga... det går fort.. läser aldrig igenom bloggen innan jag publicerar.. som Ni säkert märker! Senaste är att jag står upp och bloggar!

Gustav har fått sina presenter idag, bla 6 småflaskor (2 cm) blandad kompott, likörer, rysk vodka (hehe) och lite Jack! Sedan har han fått lära sig att man ska BLANDA, jack o cola eller ngt.... inte ren sprit som värsta bonden! Rolf fick sin jacka.... mamma tyckte inte min nya passade alls, men hon gillade den... hmmmmm.... Rolf, Hannes och jag köpte tre likadana!

Nä, nu hinner jag inte blogga mer, måste ju uppdatera UTMANINGEN!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: