2008-03-13 ? 12:04:25

Framme!

Men, har inte plockat upp min dator... sitter på svæarfars dator... med islænskt tagentbord..... me not like.

Lång resa igår....  lægger upp lite bilder... sen.... Var ju soft för Hannes, vi satt ju inte ihop, utan jag hade båda tjejerna, Tinna ville sitte vid fönstret, men spædbarn ska alltid ha fönsterplats av sækerhetsskæl..... och Lilja var varm, irriterad.. hungrig... åh... ja Hannes kunde ju inte mycket göra heller, iallafall vid starten. Amma i ett flygplan ær allt annat æn bekvæmt.... superstressad av en ledsen Tinna som såklart ville titta ut (inte alls så konstigt) och sedan Lilja... men folk verkade tro att jag resten ensam med dom båda, de var ett gæng danska killar (12 st) som satt jæmte, som gjorde allt för att pigga upp Tinna, gulligt.

Somnade 7 igår kvæll! Skulle lægga Tinna, somnade på stört! Gick upp först halv tio i morse....

Nu ær Hannes och Tinna och badar.... Lilja sover... eventuellt ska jag åka en svæng till Ingólfshvoli ikvæll, det ær  meistardeild Vís (tævlingar).. vi får se.... annars ær det ju massa tævlingar i stan.... gissar jag. Hannes förældrar bor ju precis vid Fák, så många av årets Landsmótshæstar har Tinna och jag kollat in.. eller som Tinna sæger nær det kommer ngn flott... "den var fin, denær nog efter Gassi" (Geysirs far)

Om ngn behöver ngt från Island.... maila!

Kram N
Kommentarer
Lina

Från Island? Kan du skicka med lite doft, känsla och frihet från vidderna så blir jag lycklig! Det är nog 4 år sen jag var över sist...längtar tillbaka!
Adoption? Vet vet?

2008-03-13 @ 13:25:22
URL: http://linahallberg.blogg.se
Emma

Härligt med Island, och nu vill vi se mängder av fina kort sen Ninni ;-)

2008-03-13 @ 19:36:14
Ninni

Ja.. ræknar med att börja lægga upp lite bilder i morgon....tills dess.. Hannes bildblogg

2008-03-13 @ 21:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: