2008-05-11 ? 19:09:46

Dålig blogg-dag

Tinna och jag hade egen mysfrukost, hon och jag har dille på makrill i tomatsås, Hannes tycker det är kattmat, tur för då blir det mer till oss.

Sleipnir har fått en kompis idag, Aragon som är bror till Ragna. Gissa om de har skoj! Tur att de har en stor hage att bralla i.

Har lagt flera timmar på att tvätta bilen, vaxa, polera. Är inte så bra på sånt, men Rolf har försett mig med bra grejer, schampo, vax, vaxpapper, vinyl-någonting..... Skrubbade mattorna, smörjde in skinnklädseln... I bikini, så idag är jag röd igen! Men.... vaxade såklart inte bilen i solen, flyttade den!

Ska uppdatera utmaningen, bla ska Bond har poäng för två kurser till, ngn mer?
Kommentarer
Anneli

Ninni.... Jag vill gärna se bilderna som Hannes tog på Sleipnir och Aragon! ;-)

2008-05-11 @ 21:00:24
URL: http://brellir.blogg.se
Ninni

Fixar imon, de blev super!

2008-05-11 @ 21:45:45
Elin

Men jag trodde du inte åt utrotningshotad fisk?! :O :D Förresten, har sett att det finns två inoff utställningar i Växjö BK och Tingsryds BK i augusti!

2008-05-12 @ 17:56:25
URL: http://ishastar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: