2008-05-19 ? 11:40:00

Het måndag

11.33
Undrar när jag senast startade datorn såhär sent?
Var ute 5 i morse hos hästarna, såg bara Sleipnir, shit vart är kusarna... alla låg och vilade i dimman, puh.
In och sov en stund, upp halv sju, skulle ta prover vid 8 på vårdcentralen (ja, det är den där levern igen som inte är som den ska), mamma kom, första gången Lilja skulle få barnpassning, mamma löste både grötmatning, påklädning, blöjbyte, no problemas.....
Kvart över nio körde jag fråb VC, köpte fika, hämtade Saga och hemma på Häringeryd igen 09.29, bra jobbat, körde inte olagligt.
Så vid 10 kom Anna och Kent, härliga blivande valpköpare!
Tog proverna fastande, lunch blir dagens första mål, hmm Tinna och jag kör på Dafgårds lasange.
THULE mår kanoners! Vilken liten ängel!

Vid 14 kommer Rosa, Alicia och Elias på besök, tänkte göra en sockerkaka.....

Tinna mixar något till Saga och Binkis, hon har bäddat ner dem och blandar i diverse skålar....

Idag är jag high speed.....

12.29
Muffins och lasange klart... Hart datorn på diskbänken, det är smart! Vad mycket man får gjort. Ska börja bära med mig den i fortsättningen! Lilja är vaken, dags att springa upp!

21.44
Man kan inte vara high speed jämt, nu ligger jag i soffan, helt slut, Rosa och jag var hundra på att vi skulle få se en fölning... Men så blev det inte... Karolína har åkt till Sibelius på betäckning ;-)
Har försäkrat Thule, slött, borde gjort det i lördags...

Tack Rosa, Alicia och Elias för en trevlig eftermiddag!

Kommentarer
Lotta Sundquist

Vilken tur vi har, fina Karolína hos oss, Gísli är överlycklig - en Atlidotter!

När blir grillkvällen?

2008-05-19 @ 21:54:20
URL: http://freewebs.com/ostragreda
Ninni

Fina, STORA Karolina! Tänk att Venus kunde få en så stor avkomma!
Först väljer vi hingsthållare, sedan hingst, tryggt att ha Karolina och Teitur hos Er!

Grillkväll, Ni vill inte komma när Jökull kommer, runt 17 juni, massa övernattningsplats, för när det blir sådana party tar det en stund att bli körbar!!!!
SVAKA DJAMM!

2008-05-19 @ 22:08:04
Fjärilen

Hoppas du får en jättebra dag idag! :)

2008-05-20 @ 06:40:50
URL: http://psykfallet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: