2008-05-07 ? 08:58:48

Sooolig morgon

08.54 Lilja ligger här och sprattlar. Underbar morgon!
Inget föl hos oss idag, men tyckte Brá såg lite "äggasjuk" igår kväll!

När Hannes steg upp i morse, satt Sunna på sideboarden och kikade på fiskarna! Morr, säger jag! Igår låg hon på V70´ns tak och solade sig!

Hett tips för Er som bor nära Växjö, gratis utställningskurs i Bokhultet på söndag 9-13, nyttja tillfället!

Hannes började på nytt konsultuppdrag igår, hos Skattemyndigheten.

11.46
Inga mer föl.... men det borde vara på gång. Suttit heta förmiddage  och läst latinska talesätt, skulle vilja lära mig latin... hittade inte så många "rakt i hjärtat", förutom Nulli secundus, som jag har på min msn.

15.45
Jag har två nya bloggläsare... mamma och Rolf ;-)
Ha, nu får man väl skriva seriöst då.. när mamma läser ;-) hahahahaha
Kollade till "Pingu", det är ju ett coolt namn! Karolina och Pingu hade anslutit sig till kossorna. Rolf ringde innan och sa att det kändes som om han blivit hästmorfar, han kollar till Pingu hela tiden, åh han så fin.. och vilken trav! Pappa till Ragna och morfar till Pingu, Rolf, det kommer snart två till... vad mycket julklappar det blir! Så blir du bonusmorfar till mina fyra föl ;-)
Kommentarer
Charlotte Andersson

Underbara Sunna!

2008-05-07 @ 09:16:26
Ninni

Nääää Charlotte... motsatsen till underbar!

2008-05-07 @ 09:35:40
Charlotte Andersson

Hon får gärna bo hos oss....

2008-05-07 @ 19:08:17
Ninni

HAHAHA idag är hon billig, fiskar i akvariet och har volvon som soldäck hihi

2008-05-07 @ 19:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: