2008-05-04 ? 19:55:17

Underbare Sleipnir

Vår lille plutt är super, Hannes har vid några tillfällen berättat att han "dansat" med honom.. jag har inte riktigt lyssnat på det, inte trott att det var av den kalibern. Så idag, trots att jag fått feber och är sjuk, preparerad av en värktablett, gick jag ut till Hannes och barnen i trädgården. PROVA Sleipnir tyckte Hannes.. och vad lillplutten kunde, bara året gammal. Han kunde vända runt bakdelen, sedan följa mig som en hund, gick jag, skrittade han, sprang jag, travade han, "galopperade" jag, galopperade Sleipnir. Jag sprang i volter, serpentiner, pyttevolter, jättevolten, vände helt om. Vad duktig han var!
Coolast utan tvekan hans korta galopp!
Kommentarer
Lina

Vad härligt det låter!

2008-05-04 @ 20:38:40
URL: http://linahallberg.blogg.se
Ingrid Abramson

Hej,
När jag surfade runt på nätet hittade jag Marklandas hemsida och blogg. Jag tror att vi kan vara släkt! Min pappa är son till Margit Karlsson, som var (halv)syster till Sven-Gustav, Lisa och Karin. Jag minns att jag besökte Marklanda som barn.
Jag bor i Skåne med mina fyra döttrar och en vacker blandrashund som heter Lilo. Hör gärna av dig om du har tid och lust!

2008-05-05 @ 11:09:03
Ninni

Ingrid, vad har du för mail!

2008-05-05 @ 11:26:38
Ingrid Abramson

Hej Ninni,

Lustigt nog såg jag inte ditt svar förrän nu! Min mail är [email protected]

2009-11-10 @ 21:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: