2008-11-07 ? 09:31:13

Fredag

GRATTIS DANIELA PÅ 40-ÅRSDAGEN!!!!!!

Vilket busväder det är ute! Men det har iallafall torkat upp ute!

Bloggar ju ganska mycket, men vad gillar Ni att läsa om???

10.24
Cicci och Bennie fick en son 06.50 i morse, GRATTIS! Elliot, välkommen till världen!
http://ltkronoberg.se/templates/LTKIframe____15712.aspx BILD PÅ ELLIOT!

Fredagsfräckis
En man uppträdde på cirkus med en levande krokodil. Avslutningen av numret var en riktig rysare. Han drog ner gylfen och
tog fram sin stolthet och placerade den mitt i gapet på krokodilen. Så
stängde han krokodilens käft och stod alldeles stilla, publiken var
dödstyst. Efter ungefär en minut tog han fram en liten gummiklubba, gav
krokodilen ett kraftigt slag i skallen och då öppnade denne gapet. Mannen kunde dra ut sin stolthet igen, helt oskadad. Publiken jublade
och var lättad. Då säger mannen att han erbjuder 10.000 kr till den i publiken som
vågar göra om samma sak. Dödstyst i publiken, ingen vågar ställa upp. Då räcker en blondin på första bänk upp handen. - Jag kan prova, om du lovar att inte slå mig så hårt med den där
klubban!
Kommentarer
Nicole - Thilians mamma

jag berätta mer senare när ajg vet mer :)

vet bara att dom åkte till sjukhuset vid tre tiden, och värkarna höll på i 13 timmar allt som allt !

2008-11-07 @ 10:30:17
URL: http://niicol3e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: