2008-11-04 ? 17:07:28

Lite roliga historier

HAHA Jenni, det är jag egentligen!!! Men historierna kommer från Charlotte Perellis blogg ;-)

Det var en gång en blondin som kom in hos en frisör. Hon hade ett par hölurar 
på huvudet. Hon sade till frisören att han absolut inte fick ta av henne hörlurarna. 
Frisören klippte och klippte och efter en halvtimme hade han klippt allt utom just 
vid hörlurarna. 
Äsch, tänkte frisören, nu måste jag ta av henne hörlurarna. Frisören tog av 
hörlurarna och blondinen föll död på golvet. Frisören blev förtvivlad och visste 
inte var han skulle ta vägen. Vad dog hon av? Han tog upp hörlurarna och i dem 
kunde han höra:
- Andas in, andas ut, andas in, andas ut....
_______________________________________________________________________

Två blondiner satt i Göteborg en stjärnklar natt.
Fullmånens sken var starkt och den ena blondinen sa:
- Vad tror du ligger närmast, månen eller Borås?
Den andra blondinen kollade på sin kompis med "idiotförklararblick" och sade:
- Månen såklart. Hallå, ser du Borås eller?!

_______________________________________________________________________

En blond kvinna kommer farande som ett skott i sin nya fin sportbil och blir stoppad av en kvinnlig polis som också råkar vara blond.
"-Kan jag få se körkortet?" säger den kvinnliga polisen.
Blondinen börjar frenetiskt riva igenom hela handväskan, och blir mer och mer stressad.
"-Hur ser det ut, nu igen???" undrar blondinen.
Den kvinnliga polisen svarar:"Det är ju fyrkantigt och så finns det ju en bild på dej!"
Till slut hittar blondinen en spegel som är fyrkantigt i väskan, tittar på den och räcker över den till poliskvinnan. Den blonda kvinnliga polisen tittar på spegeln, lämnar sedan tillbaka den och säger:
"-Det är ok, du kan åka, jag visste inte att du var också polis!"

________________________________________________________________________

Det var en gång en blondin som träffade en god fe. Hon fick tre önskningar.
Jag vill bli ännu blondare än jag redan är. *POFF* så blev hon det
Jag vill få ännu blåare ögon än jag redan har. *POFF* så fick hon det.
Jag vill bli ännu dummare än jag redan är. *POFF* så blev hon man :)

________________________________________________________________________

En blondin kommer hem ifrån sin första dag i skolan. -Mamma , jag kunde räkna ända till 14 och de andra kunde bara till 9. Är det för jag är blondin?

Mamman: Ja det är för du är blondin. Efter andra dagen: Mamma mamma jag kunde alfabetet ända till S och dem andra kunde bara till M.

•-          Är det för jag är blondin mamma. Mamman: ja det är det. Efter tredje dagen.

•-          Mamma vi hade idrott idag och jag hade mycket strörre bröst än de andra tjejerna. Är det för jag är blondin?

Mamman: nej det är för dem andra är 7 och du är 21 =)

________________________________________________________________________

Hur håller man en blondin sysselsatt en hel dag?
Skriver "var god vänd" på båda sidorna av ett A4 papper.

_________________________________________________________________________

En lastbil har stannat för rött ljus när en liten Renault Clio glider upp och stannar jämsides.
 
Ur Clion hoppar en långbent blondin och hon springer runt till lastbilens förardörr och knackar på. Lastbilschaffisen vevar ned rutan och blondinen säger:
- Hej, jag heter Linda och din last håller på att läcka ut!
Lastbilschaffisen skakar lätt på huvudet och ignorerar blondinen fullständigt och fortsätter färden när det slår om till grönt. Men när han stannar vid nästa rödljus glider Clion upp jämsides igen.
 
Blondinen hoppar ur, springer runt och knackar på förardörren. Lastbilschaffisen vevar ned fönstret och blondinen utbrister igen:
- Hej, jag heter Linda och din last håller på att läcka ut!
Lastbilschaffisen skakar på huvudet och fortsätter nedför gatan.
 
Vid det tredje rödljuset upprepas samma sak igen. Andfådd hoppar blondinen ur Clion, springer på sina långa ben runt och knackar på fönstret på förardörren. Lastbilschaffisen vevar igen ned fönstret och blondinen säger på nytt:
- Hej, jag heter Linda och din last håller på att läcka ut!
 
När det blir grönt drar lastbilschaffisen på och hinner fram till nästa rödljus i god tid innan blondinen med de långa benen hunnit fram med Clion. Den här gången hoppar lastbilschaffisen ur och skyndar runt bilen för att möta Clion. Han knackar på fönstret till förardörren och när blondinen vevar ned rutan säger han:
- Hej, jag heter Bosse, det är mitten av februari och jag kör saltbilen!

Kommentarer
jenni

du er nok ikke blondine, hvad ?

2008-11-04 @ 17:12:30
URL: http://www.gaardhunden.webbyen.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: