2008-10-03 ? 09:55:58

Fredag

Om man någon gång skulle vara lite deppig, så är Keith bästa botemedlet, han berättar historier och FRÄCKISAR hela tiden.
Vad jag skulle skriva om PXI igår, hon ser spöken överallt och igår när Krossa och Jöfur kom hem (skimmlar-vita) såg hon ju spöken på riktigt, oj vad arg hon var!

Daniela, du är alltid välkommen!
Skulle lägga in bild på två isbjörnar, men den ena bilden blev halv!

17.33
Ingen som önskar trevlig helg????

Conny, ok och alla andra, FRÅGOR- FRÅGA!

Conny, du har ju knappt bloggat idag! Olsen mår fint och har flyttat ner, han blev lite ledsen en stund, men Tinna tröstade!
Nicke-Dixon, fredagsfräckis!

Conny, sjuk, täppt i näsan ja! Det var jag också i början på veckan!
Nicke, jag har en bra till imorgon, vågar inte blogga den!

Ja, vem är Keith, han är en kombinerad gammal bruksräv och vänstervarvare! Han uppskattar kvinnor (en man med mycket stor respekt för kvinnor och det är ett av hans största intresse). Har känt honom hela mitt liv och han har bott på Marklanda i snart 10 år.
Fler frågor!?

Jo just det, ledet.blogg.se nu när Ni ändå är inne och läser min blogg, kan Ni väl uppdatera Er egen?!

Ja, Conny, valpbeskrivningen blir när pojkarna är 41 dygn. Ja, typiskt gårdshund!!!

Conny, när kommer frågan "vart bor Emelie?"
Alltså, vi ska inte träna på vanliga stället imorgon utan möts hos Emelie!

Haha Conny, krokna för lite täppt näsa ;-)
Tror svärmor skulle bli jätteglad över Tosse, hon har vaktat (ja indirekt) kungen!

22.23
Alla Ni som hackar på ledet.blogg.se! Hur skulle det vara att uppdatera Era egna bloggar????
Kommentarer
Cornelia

Hur mår Olsen? Har han flyttat ner?

2008-10-03 @ 12:44:31
URL: http://dickolsen.blogg.se/
Cornelia

Visst, trevlig helg då då! Men så blir det när man inte svarar på frågor som ställs! ;-)

2008-10-03 @ 18:29:02
URL: http://dickolsen.blogg.se/
Cornelia

Du kanske skulle kolla tidigare kommentar från mig! Hur mår Olsen? Har han flyttat ner idag?

2008-10-03 @ 19:52:47
URL: http://dickolsen.blogg.se/
Conny

Jag är ju sjuk!!!

2008-10-03 @ 20:28:46
Niklas

En mycket besviken bög i London utbrister:

"Vad f..., är Big Ben en klocka???"

2008-10-03 @ 20:31:40
URL: http://dickolsen.blogg.se/
Conny

Ok, var bor Emelie? Kan ju vara kul att veta. Ska inte ut imorgon i alla fall. ÄR SJUK!!! PÅ RIKTIGT! Och Millis fick inte säga något annat, hon har tystnadsplikt! ;-) Niklas kan inte heller, han ska ta emot svärmor med öppna armar vid elva-kaffet ;-) Och att dra ut min hundrädde mor ut i skogen till Tosse & Co känns inte alls som någon bra idé ;-) Nästa lördag får det bli! Det är jag säker på!

2008-10-03 @ 20:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: