2008-10-07 ? 09:11:53

Tisdag

Uppe tidigt, kört Tinna till dagis och köpt frallor på Munges. Ena praktikanten, Marie, är sjuk idag.
Släppte ut Sara och Tórdís tidigt i morse, Sara travade med höga lätta steg lyckligt genom frosten, vackert!

Dags för stallet!

11.07
Jennie har ridit Sara med alla hundarna med sig, PXI fick MYCKT VÄL GODKÄNT  som ridhund!

Conny, hade jag vetat du skulle vara hemma så här länge för lite täppt i näsan hade ditt kaffe varit slut för länge sedan!

Förlåt Conny :-)
Olsen är ledsen, han saknar dig, han väntade på Er hela dagen igår!

CONNY, NÄR NI VILL!
Kommentarer
Conny

God morgon Ninni! Om du kommit förbi med frallorna hade jag bjudit på en kopp kaffe och ett frukostägg ;-) Ha en fin och solig dag idag!

2008-10-07 @ 10:45:40
URL: http://dickolsen.blogg.se/
Conny

Nej Ninni, nu ska du sluta att mobba mig på detta vis! För det första är jag ju en liten klen storstadsjänta och inte en fullblodsnaturmänniska som du! För det andra har jag ett gäng kollegor som bruka anklagande blänga på en när man råkar snyta sig mer än en gång per dag. Men imorgon är jag på jobbet igen. ;-) Tack för Olsen-bilderna! Ja, han ser lite ledsen ut vår Olsen. Hoppas det blir bättre snart! Ge honom en kram från mig!

2008-10-07 @ 11:35:49
URL: http://dickolsen.blogg.se/
Anneli

Jag väntar på hästbilder och hästuppdatering. Är äppelkakan på G eller???

2008-10-07 @ 15:07:45
URL: http://brellir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: