2008-10-28 ? 08:26:58

Tisdag

Idag åker grabbarna till sina nya hem, sa till Conny igår hur jag skulle slappa ikväll... men frågan är om jag inte ska åka till OG? Hinna hem till 20 och bänka mig framför tv´n.

Köpte fika igår på Maxi, funderade på att baka, men de hade ju finaste Bond-kakor, Lolo inte visste jag att Bond kunde baka????

Hjärtat och samvetet, hörni... Conny tittade på mig igår (med riktiga valpögon), hur blir det med VÅRA lördagar i skogen nu då? Conny, hade du varit hund hade jag satt dig i hundgården ;-)
Är det inte för kallt för gårdshundarna nu i november? Jag kanske kan vara med varannan lördag??? Usch... jag som ääälskar våra lördagar.... men samtidigt behöver jag komma igång på rätt spår med Tosse....

11.36
Olsen har åkt! Leo ligger och sover, helt opåverkad!

14.30
Leo har åkt, ordningen är återställd säger Sunna!
Kommentarer
Conny

Hej Ninni! Vi har kommit hem! Jag sitter i vardagsrummet och skriver till dig. Olsen kissade fint ute och sitter nu i kompostgallret. Tjejerna är supersnälla och har gått upp på sina rum. Först gnällde Olsen som bara den, men vi låtsades som ingenting. Nu har han tuggat i sig LITE av det nyinköpta valpfodret och busat runt med gosedjurspandan (faktiskt lite likt Leo). Nu har han precis lagt sig alldeles själv till rätta i sin (uppvärmda)bur och somnade....Härligt!!! Sov gott älskade Olsen! Ska försöka laga lite lunch till oss nu!

2008-10-28 @ 11:54:51
URL: http://dickolsen.blogg.se/
Niklas

Storleken har inte någon betydelse, säger dom som har små! ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=rTN5kTkdvME

2008-10-28 @ 14:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: