2008-09-11 ? 08:52:04

11 september

Datum många reagerar på!

Just pratat med vet. ang bes. av Sleipnir, de var få på station pga blåtungeviruset, men de skulle ta honom så snabbt som möjligt!

OBS! Självklart är ALLA Götängenshundar bjudna på kennelträffen, se inbjudna på hemsidan!

11.56
Har varit ute på morgonen och ridit, helt underbart, total lycka, obeskrivligt, red älskade Freyja, med både Dísa och Tosse med mig! :-))))

13.56
Hannes hälsar att bloggen ska vila sig, medans jag bakar äppelkaka.... :-)))))))

Anneli, akta dig för gubbarna som kommer med såndär tröja utan ärmar, för har man som ursäkt för att få baka, att bloggen fyller år, är man lite lite tokig ;-)

CONNIE! HA HA HAR 30 BILDER DÄR HON SKRIKER!

21.00 Dixon och Dante gör knipövningar a la Susanne Lanefelt..... ja ja, låter dem surfa på HV´s hemsida innan de går och lägger sig, för att höja manligheten... men vad gör man inte för sina valpköpare ;-))))

Tinna och jag har haft spa. Har fått ryggmassage och peeling, så har vi badat jacuzzi.
Pxi och Tosse har ätit äppelpaj till kvällsmat!!!

Connie! HOCKEY!
Dannie! Alltid kaffe till dig!
Kommentarer
Cornelia

Låter underbart! Själv sitter jag framför en datorskärm och längtar ut!

2008-09-11 @ 12:48:19
URL: http://dickolsen.blogg.se/
Cornelia

Läst på www.gardshund.com:

"Att tänka på innan valpköpet!

Det är du/ni som ska leva med valpen. Delar du/ni och din uppfödare samma värderingar angående hälsa och mentalitet?"



Hmmmmm.....????....;-))))))))

2008-09-11 @ 21:14:45
URL: http://dickolsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: