2008-09-02 ? 14:48:47

Fortsättning valpning!

14.46
Ni som såg Tinna på MH, vet hur tyst och lugn hon kan vara.... LÄNGE! Hon sitter här med mig och Sunna och hjälper mig med namnförslag på D! Skriver lappar och sätter på valplådan.
Vi var ute och gick, Sunna var inte med på noterna! Föreslog dock att vi kunde krypa in under friggeboden! Hon är djupt koncentrerad.

14.50
Plötsligt blev det lite jobbigt! Men ingen valp ännu på  gång! Tinna är i köket och gör fika åt Sunna :-)

Jenni, Pxi uppför sióm en stor flicka, med STÖRSTA RESPEKT! Läser av situationen mycket väl. Hon och Tosse är spända av förväntan.

Hannes tycker att jag har det väl mysigt, med chokladbitar och datorn.

15.22
Betyder det otur att hitta på valpnamn i förväg?
Börjar spåna.....  hupps här kom en värk

16.00
Ser liv och rörelse i Sunnas mage. Önskar att jag kunde gissa när det drar igång ordentligt!

Cornelia, följer hela fritids Sunna nu då?

16.23
Varit ute. Hon la sig direkt i valplådan, slickar sig i baken, men väldigt lugn, krafsar, förbereder såklart, men  förbereder sig.
Cornelia, du får jobba över eller köra fort, för nu jäklar verkar det hända något.
D...
Dixie
Disa
Diva


16.26
Sunna krafsar, flåsar, snurrar!
Kommentarer
Challe

Tycker att du har det alldeles lagom mysigt!!!

2008-09-02 @ 15:19:38
URL: http://azahara.blogg.se/
jenni

nej det betyder ikke utur at have hvalpenavnene parat, jeg har altid en række hanenavne og flickenavne parat før længe før fødselen

2008-09-02 @ 16:16:50
URL: http://www.gaardhunden.webbyen.dk
Challe

Minns du mitt namnförslag???

2008-09-02 @ 16:25:40
URL: http://azahara.blogg.se/
kristin

Daysi,Dinja,Dagmar,Ditte,Don, Doffen,Durre,Dante,Darius....

2008-09-02 @ 16:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: