2008-09-04 ? 22:20:54

Torsdag kväll

Oj, vad många nya bloggläsare, skoj! Skriv gärna en kommentar och berätta vilka Ni är! Som sagt, en rad gör mig glad ;-)

Grabbarna grus mår bra, ser framför mig att de hänger med och kvällspinkar med de stora hundarna om sådär 6 veckor.

Connie, det är jättetrevligt att komma till Er! Tack!

Tinna har trillat i en trapp, hon mår inte riktigt bra, vi får se imorgon, hon som ska börja på simskola på lördag och allt, skridskoskola med nu i september. Hon hade jätteont med vågade inte säga, förstår inte varför... enligt Hannes för att jag är så dramatisk... men å andra sidan är båda han och mamma, världens mest tjurskalliga, "ingen fara, bara att bita ihop".... alt. "mjukdelsskada, inget som går att bota"....

Köpte en sött armband till Tinna, hjärtbarnsföreningen som sålde, rött med vit text "HJÄRTEVÄN", fint va!

Nej, nu säger jag god natt, vill även säga att jag verkligen uppskattar att läsa alla valpköpares bloggar! Vore skoj med lite nya bilder till hemsidan!
Kommentarer
Lina

Stackars lilla Tinna... Hälsa henne!

2008-09-05 @ 07:32:46
URL: http://linahallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: