2009-04-28 ? 11:10:52

28 april

14.02
Puh, vad varmt det är!
Tinna är överlycklig, jag har just bytt "sängkläder" hos valparna och bad Tinna om att hjälpa mig att passa dem under tiden, de är väldigt rörliga, så de fick ligga i en liten korg som Tinna fick vakta.
Jag är ju jättehård med att barnen inte få röra vid valparna eller vara nära dem i början, både för infektioner och för att tiken ska få vara ifred, men givetvis är infektioner det jag är mest rädd för, av erfarenhet. Så det blir mycket tjat om att få titta och klappa på valparna nu i början, men så idag till Tinnas enorma lycka fick hon passa dem i korgen.

11.07
Det blev så många bilder i förra inlägget, så jag får göra ett nytt....
Satt och kikade på foton på C och D kullen, otroligt vad de förändras från att de är nyfödda, se bara på dessa bilder:

Götängens Cärla Midsommarflicka

 Cärla juni 2008

Cärla mars 09, bilden lånad av linahallberg.blogg.se
Kommentarer
Lina

Ja du Ninni, aldrig kunda jag väl gissa att jag skulle få en tik med perfekt smal bläs när hon som valp hade en lykta som täckte hela huvudet! Men visst är hon vacker nu, min lilla Cärla-Pärla!

2009-04-28 @ 21:38:05
URL: http://linahallberg.blogg.se/
Eva o Kasper

Ja, det är verkligen skoj att se skillnaden. ;)

2009-04-28 @ 22:14:53
URL: http://skogsstjrna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: