2009-04-28 ? 09:43:30

28 april

God förmiddag vänner!
I morse började Hannes tidigt, så Lilja och jag skjutsade Tinna till dagis, så blev vi ju nästan tvungna att hoppa in på Munge´s och köpa lite förmiddagsfika ;-) Så nu har vi fikat, Lilja leker och jag ska se om jag kan fota valparna. De ligger på en filt nu i lådan som gör fotona hemska, så jag måste byta till ngt "mer fotovänligt underlag".
>Connie, hanarna kommer flytta till Västergötland och Blekinge, en av tikarna till en av mina vänner Veronika i Hylte, så den sista lilla tiken kommer antingen bo här eller hos någon annan familj, men jag vill gärna ha möjlighet att behålla den här kullen blod i aveln.


09.53

En liten blandning av bilder, de med rosa/blå filt är tagna under veckan, de med vit bakgrund är tagna idag....

Jag försöker få till en bild på Evita, hon börjar få så snygga eyeliners ;-)
Vid det här laget är Ni vana vid hur kass jag är på att fota, men valparna är lika söta för det.




Nedan Elton och Elvis





















Evita (vit och brun) och Enya (trefärgad)
 nedan,


















Kommentarer
Eva o Kasper

Vilka sötnosar! ;)

2009-04-28 @ 11:55:00
URL: http://skogsstjrna.blogspot.com/
elisabeth

Tycker jag me!

2009-04-28 @ 12:45:55
cecilia

Åååå va dom e söta!! Vilka fina bilder! De e så kul att följa dom men nu lääängtar man!!

Ha de gott!

2009-04-28 @ 17:11:46
Anne

Så bedårande!!!

Vad kul att det kommer fler DSGH till Blekinge! Får man fråga var de ska bo i blekinge?

Ha en skön dag!

2009-04-28 @ 18:53:07
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: