2009-04-20 ? 23:23:05

forts... igen

Connie, klart vi ska ha fler, så det blir lite konkurrens (Olsen, det är ett nyttig ord)...

Va, 23.31 en trefärgad tik i normalläge! Fyra valpar, fyra färger!  "Di brune, eller vad vi ska kalla dem, släpper inte ens tuttarna när Sunna har värkar och föder!
Men trefärgad var spännande och oväntat, men det är gårdshundar det, fulla av överraskningar! Gårdshundar och gotlandskaniner :-)

Jag tror vi säger god natt, håller ett öga på Sunna, men det verkar vara färdigt!
Kommentarer
Gabbi

Grattis Ninni! Blir det fler eller??? Nej minsann jag måste lägga mig! ;)

Ser ut att bli en fin kull!

2009-04-20 @ 23:27:33
URL: http://www.anglarnas.se
Conny Karlshamn

Nu är din födelsadag snart slut och det blev händelserikt! Nu skall jag knoppa in och drömma om valpar :-) Kollar i morgon om det blivit ännu fler!

2009-04-20 @ 23:46:48
Veronika

Oj det har blivit fler valpar sen jag gick och kojsade i går.

2009-04-21 @ 06:07:40
URL: http://eskeryd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: