2009-04-17 ? 21:44:07

Valpningsblogg forts.


23.48

Vi lägger oss och ser vad som händer.


22.03
Det var svårt att vila ögonen, ena stunden vilar sig Sunna, nästa putsar och slickar hon sig, stönar lite, eftersom hon är lugn inför valpningen vanligen, bäddar först när det är dags, så är det svårt att gissa sig till när det drar ihop sig....
Men men, någon gång ska väl vara första nattvalpningen på gårdshundarna.
Hoppas husse kommer hem snart, han gillar sitta uppe, surfa och kolla på tv, så kan han väcka mig när det blir dags.

Passar på, tack Daltons husse och matte för Ni tog emot Aza en fredagskväll!

21.51
Tokiga jag surfar, ska naturligtvis vila ögonen som Sunna en stund, så vi är  laddade när det nu drar igång, snart eller o-snart :-)
Förresten, BESÖKSSTATISTIKEN HAR SKJUTIT I HÖJDEN, ROLIGT!

21.42
Gör ett nytt inlägg.
Sunna har lagt sig för att vila i valplådan, flytningarna är ett tecken på att livmoderhalsen vidgar sig.
Kommentarer
Lisa

Spännande. :)

2009-04-17 @ 21:47:06
URL: http://azaharafotot.blogg.se/
Conny Karlshamn

Ingenting ännu... då sover jag några timmar till;-))

2009-04-18 @ 05:03:08
Connie

Samma här ;-) Nu är det nog den 18/4 som gäller för valparna!

2009-04-18 @ 05:25:18
URL: http://dickolsen.blogg.se/
Marika Lindelöf

Hej Ninni. Såg länken till din valpblogg. läste någonstans att det är mer än hundarna som förökar sig om jag fattade det rätt. Grattis isåfall. Hoppas allt är bra med er alla. kram marika

2009-04-18 @ 09:19:01
URL: http://www.kitenga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: