2009-08-30 ? 16:23:18

30 augusti

16.14
Har Ni sett filmen "Det bästa av mödrar", om inte så gör det, vilken rörande film! Det är en riktigt snyftfilm... dessutom så är den full av historia och sanningar.
Vi såg den igår, satt som stenade framför tv´n och barnen sov i våra knä, mysigt.

Idag har jag handlat en massa, fast bra saker, jag bättrade på lite till stallet, om en vecka börjar Jennie oc Marie sin praktik, så jag köpte en hel del extra stängselmaterial, lite nya borstar, Hexocil schampo till Nafna, fyllde på förrådet med foder, saltstenar, mineraler mm..
Sedan köpte jag något som jag länge gått och varit sugen på, en multi-skrivare.. eller rättare sagt skrivare (färg o svart), scanner och kopiator i samma "skrivare"...
Något som jag länge känt stort behov av att ha!

Så handlade jag inför hösten till barnen, dags för vantar, Lilja behövde nya pyjamas (strl 86), strumpor, byxor, Tinna fick en kofta, leggings (lite tjockare, hellånga), benvärmare,  sockar, två kjolar, trosor... Ja, 34 plagg.. tur att jag hade en "zuper-rabattcheck" på Lindex, annars hade det blivit dyrt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: