2009-12-26 ? 19:47:25

26 dec

19.30
Annandag jul... och 3:an visar repris på Anna Ankas jul, hjälp!

Igår var det min tur att bli sjuk och jag missade årets bäste julkalas hos Bibbi & B-G på Marklanda!!! Låg till sängs hela dagen, kröp upp i soffan vid 20 och myste lite framför Narnia, mysig julfilm.

Idag var jag piggare, gick ut i stallet en sväng, flyttade runt hästar i olika hagar, nya flockar, hästarna var helt klart olika samarbetsvilliga.. Dísa är inte särskilt lady-like, så hon var resultatet till fyra lösa hästar på gårdsplanen och en söndrig tråd. Ja, tur att hon har så sagolika rörelser... det smälter hennes mattes hjärta.

Ikväll har i varit på Marklanda, ätit kvällsmat, vilat lite. Tinna stannade kvar för att sova över, hon ska med mormor till IKEA imorgon. Hon var lite trött på sina föräldrar, som var lite halvkrassliga båda två, plus två småsyskon som varit krassliga.

Just nu sitter Beatrice i bilstolen och sover sött, Lilja är lite småbusig och springer runt med en penna... och valpen måste jag nog leta upp... hmmm!

GRATTIS  Millis till Molles 1:a HP, BIR idag i Moheda (Andersbo Humle) och Achilles 1:a

Lite bilder som vi fått i juldagarna:

Götängens Fenix i snön





Götängens Cärla Midsommarflicka

Götängens Bonus Kasper


Julhälsning från Emma Jansson



Julhälsning från Josef & Bosse (Josef är Sunnas tilltänkte hane, trefärgad på bild ovan)







Ett axplock av alla vackra julkort vi fått! Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: