2009-12-09 ? 08:25:01

9 dec

08.18
Puh trött!
Beatrice har sovit jättedåligt inatt! Men nu, efter magmassage och massa bajs, sover hon.
Lilja har sovit gott och sover fortfarande, jag ska bara njuta klart av dagens bästa kaffe, morgonkoppen.

Tränade igår, oh lala vad min hund går bra... önskar att jag hade filmat lydnaden... ni som sett henne innan, skulle tro att det är en helt annan hund... dessutom är hon lite busig och tar för sig... hämtade en apportbock i stället och kom med ;-)
Glimma var också med... körde kontaktövningar och marknadsföring... haha ja, hon marknadsför ju rasen med sitt underbara sätt... Hon var åskådare till skyddet, helt galen och ville fram i skulet... Thomas blev snabbt hennes bästa vän!

>Mj... ja, j*klar vad godis vi kan äta... Snygg-Eva snålar ju inte direkt när hon fyller godisskålen! Jag tjuvsåg ju vem som fixar godiset på julfesten, hehehe, mums!

Ikväll är det lucia i skolan för Tinnas del! På söndag går hon i kyrkans luciatåg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: