2009-02-14 ? 15:32:37

Sunna, Leonberget´z Crystal Sun by Swarovski

Tilltalsnamn:
Sunna

Smeknamn:
Sunkis

Ålder:
5 år

Höjd:
36-37 cm

Vikt:
9-10 kg

Bröstomfång:
Ingen vi tagit reda på, hon får minsann inte gå i sele.. så det är oviktigt

Äter:
Nutra Nuggets... Semper, Nestlé... skinka..... scrambeld eggs....

Utfodras:
2 ggr dag

Sover på natten:
Ska sova i sin fåtölj, men gärna i Tinnas säng eller framåt morgonen vid husses fötter

Tillbringar dagarna:
Hemma när jag jobbar, men fn hemma med matte och barn.

Att vara ensam:
Är aldig ensam, men kan vara ensam var som helst och hur länge som helst.

Att gå i koppel:
Är väl inga konstigheter....

Utrustning
:
Kanske ett halsband ibland

Att gå lös:
Är alltid lös...

Hundar:

Egna flocken går bra, övriga har vi inget till övers för... de bör hålla sig på avstånd. Men precis som "utmanaren" ser jag inte behover att Sunna ska umgås med andra hundar än Tosse.

Katter:
Tycker Sunna om...

Hästar
:
Hästarna ser hon inte... men gillar stallet...

Planerade kurser:
Kurs? För cool för kurs..

Framtid:
En kull valpar och fortsätta njuta av livet...

Utmanar:

Alla som läser min blogg!
Kommentarer
Challe

Älskade Sunna. Kallas hos oss för Sunna-Tunna. Trodde inte att vi skulle tycka lika mycket om Aza som vi tyckte om Sunna. Men man kan faktiskt älska mer än en gårdis!!!! Sunna har en egen plats i mitt hjärta:-))

2009-02-14 @ 19:38:49
URL: http://azahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: