2009-01-20 ? 08:54:45

20/1

19.38
Lite blandade bilder på G. Dante Leon "Leo"



19.26
Vi har fått HD-resultat för Bond-James Bond idag, dessvärre C. Naturligtvis mycket tråkigt, men han är samma goa hund för det. Jag är mycket tacksam för att Lolo och Krister röntgat honom, heller känd status än okänd, mycket värdefullt!

Annars har dagen varit bra, tror det är vildsvin eller ngt i trädgården, hundarna är helt tokiga!

15.12
Uffes husse har skickat bilder! Uffe är Sunnas blivande fästman!





Easy Jump's Uffe

08.46
Gick upp tidigt i dag, njuter av lugnet... Lilja sover, sitter i soffan med min laptop i knätt och dricker kaffe.. Skönt, hade dock funnits massa "nyttiga saker att göra"..
Lilja sover i sin säng, hon är lite arg när man lägger henne, men sover som en stock hela natten, ja 12 timmar har hon snart sovit.
Hannes är helt fast i sitt pokerspelande på kvällarna... han brukar skoja med mig och kalla mig "blogg-mamma", nu driver jag med honom att han är en poker-pappa...
Lilla Sunna ligger jämte mig, på ett täcke... för direkt på soffan får hon inte ligga....
Hon är så vacker.... tänkte på det igår, första gången jag så henne, på bild, så det första man ser är ju ändå hunden fläckar och jag blev så kär i hennes "ruter" i nacken... vet Ni vad jag menar?
Vad vad det första Ni såg och föll för hos Er hund/hundar?
Kommentarer
jenni

det første jeg falder for ved en hund er altid dens blis i panden

2009-01-20 @ 11:29:18
URL: http://www.gaardhunden.webbyen.dk
Lolo

Den fina ljusbruna färgen på de runda prickarna på ryggen

2009-01-20 @ 15:40:53
Conny

Olsens lilla svarta "rövkrok" Jag lägger ut en bild som minne på Olsens blogg nu ;-)

2009-01-20 @ 16:27:05
URL: http://dickolsen.blogg.se/
Josefin & Leo

Alla Leo´s fläckar. Som en riktig liten leopard!

2009-01-20 @ 17:14:01
challe

Azas "snögubbe" på ryggen och hennes vita "snibb" i nacken.

2009-01-20 @ 17:39:57
URL: http://azahara.blogg.se/
Anneli

Engla utmärkte sig genom att vara tik, nästan helt svart som valp(är trefärgad nu) och några vita håstrån i svansen..

2009-01-20 @ 20:08:43
URL: http://brellir.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: