2009-01-26 ? 08:17:03

26/1

21.28
Det blev ljuvliga semlor, bullarna blev underbara, inte för luftiga, inte för tunga och vackert guldgula.. aningen flata kanske, men det berodde på att Tinna var lite hård på handen när hon penslade, så kunde man välja på grön, rosa och gul marsipan, jag valde gul åt mig och Lilja, Tinna valde rosa.. Oj, vad Lilja (och Tosse blev matad) mumsade... Nyaste ordet som verkar ha hakat upp sig är "kaka" och hon vet precis vad som är gott, knäckebröd funkar som kaka, men inte macka eller smörgåsrån.....  Hannes missade kalaset, han var 1,5 timme sen, men som singelpappan sa i morse "välj dina strider", så  barnen sover fortf inte eftersom Hannes har dåligt samvete efter ha varit borta och berättar en saga som hållt på i en timme snart...
Men jag väljer att inte ta striden.... jag ler och pillar på min mobil och lap top istället ;-)))


19.27
Tinna bakar släta bullar till semlor...

14.28
Hallå, vad vi har tråkigt Tinna och jag! Lilja sover, vädret hänger vi inte i julgranen, stora hunden har ordinerad vila, lilla hunden har siesta... dött på mailsidan, kommer inte ett enda mail på någon mail, bloggarna verkar off...  facebook off... hade iof kunnat städa eller tvätta.... men hur roligt är det..  Nä, ska se om jag hittar ngt skoj på Youtube
>Niklas, annars är det bara hub kvar att roa sig med..

12.43
Tinna hade jätteroligt i skolan, ja Lilja med för den delen, hon satt med i samlingen så fint, hon var nog mest stolt... Kröp runt och lekte hela tiden. Så åkte vi till Mac Donalds, Hannes kom också dit.
När vi kom hem somnade Lilja och luften gick ur Tinna, hon har nog gått och spänt sig!

08.10
Telefonen ringde vid 07 i morse, nuuu måste de ha hänt ngt tänkte jag.. Då var det folktandvården, de hade kallat Lilja och jag hade avbokat tiden för evighet sedan, men det hade de tydligen missat... Åh tröttsamt, Lilja vaknade dessutom och var inte utsövd... Lilja ska inte gå hos folktandvården iallafall...

Tog bort Tosses medicin igår och idag är hon väl vanligt "Tosse-tokig", härjar, piper och vill leka... CG hade verkligen rätt från början...

Idag ska Tinna träffa sin skolfröken och hälsa på, det är stort, hon hade gjort sig så fin när jag hittade henne framför spegeln i morse...

>Niklas, roligare... knäcka Keits mess med en pilser.. inte en chans..
Kommentarer
Eva o Kasper

Skönt att höra om Tosse!

2009-01-26 @ 08:47:07
URL: http://skogsstjrna.blogspot.com/
Oyoy

Hej Hopp!!!

Skönt att Tosse är pigg

CG är bäst

Oyoys Kennel

2009-01-26 @ 08:53:29
Lolo

Så härligt med en glad Tosse igen!

2009-01-26 @ 10:41:09
Challe

Åh så glad jag blir, att Tosse är pigg igen!

2009-01-26 @ 22:07:31
URL: http://azahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: