2009-01-04 ? 19:40:25

4/1-09

19.32
Funderar på... vad har jag egentligen gjort idag??? Förmiddagen så var vi mest inne.. dammsög (hatar hundhår)... så gick vi ut en sväng, Hannes fixade med staket, Tinna donade lite.. Lilja somnade i vagnen... Gick en sväng med hundarna.. Kylan på 15 minus håller i sig, så doppvärmaren i hästarna vattenkar åkte fram..
Så skjusade jag Tinna till Ellen, handlade mat och åkte till Tassar och köpte hundfoder... Mamma & Emelie ville att jag skulle hänga med och rida, men jag kände att jag hade annat att fixa med...
Men iallafall som Ni kanske vet.. finns det endast en veterinär som mamma kan tänka sig låta HD-röntga hennes hundar och Binkis räknar hon som sin.. (fast jag får ju betala).... hon finns i Karlskrona och har varit sjukskriven en längre tid... men tydligen så finns det en annan i Karlskrona som ska vara lika duktig, så nu är frågan om lillstumpan ska få sin röntgen gjord..

Lilja sover, Hannes och Tinna tittar på lilla Jönssonligan...

Hannes är lite duktigare på att blogga numera


Rumpisar!

Bilderna på Aza & Olsen har jag lånat av Lina!
Kommentarer
challe

När ska vi få se Hannes bild på dig när du bloggar...?

2009-01-04 @ 21:21:14
URL: http://azahara.blogg.se/
Anne

Är det möjligen Elisabeth Sander?

2009-01-04 @ 21:52:16
URL: http://annef.blogg.se/
Lovisa

Söta hundar! :)

2009-01-05 @ 11:19:20
URL: http://lovelajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: