2009-07-29 ? 15:17:12

29 juli

15.02
Det var trevligt hos mamma och Rolf igår, mamma bjöd på paj och paj.... tacopaj med sallad och limepaj till efterrätt.

Furia är tingad till Harriet med familj och Frigg är tingad till Amie med familj.

Lilja har lekt med Theo på morgonen, vilka busungar! De hade så roligt tillsammans!

Alldeles nyss fick jag en bild på Olsen (Götängens Dixon Mirakel) http://dickolsen.blogg.se/ , han är med sin familj vid havet utanför Kivik och de verkar ha en underbar semester, iallafall hade jag mer än gärna varit där också! Men men, nu är det nedräkning tills Hannes och Tinna kommer hem, 6 dagar kvar. Har Ni varit inne på deras blogg:
http://teamboj.blogspot.com
Det verkar väl inte gå någon nöd på dem?

Ska se om inte Lilja och jag kan hitta på något mys ikväll... se om jag kan komma på något... där det finns något gott att äta och roligt för Lilja samtidigt... alla ställen som serverar hamburgare går ju bort direkt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: