2009-06-08 ? 09:50:18

8 juni

09.33
Igår kunde jag omöjligt logga in på blogg.se, trist.
Men igår var det mest en lugn fixar och mys-dag, Hannes förberedde inför lite målning, jag köpte lite plantor.
Längtar till sommaren (juli-aug), även om Hannes och Tinna åker (och är borta alldeles för länge) till Island i mitten av juli, så kommer Hannes iallafall hinna ha lite semester hemma.
Nästa vecka så forutom de två valpningarna, valpleverans, så kommer Hannes syster och hennes barn (så jag kommer ha veterinär på plats när valparna föds, om de föds efter 18 juni).
Så kommer Hannes bror 10 juli och då börjar IPO-lägret i Alvesta, det ska bli så roligt.

I eftermiddag ska vi till tandis... vi har inte glömt tiden Challe... och kika förbi hos Cicci och Elliot! Ska nog slå Henrietta en pling och höra om hon har tid att visa bilburen som jag förhoppningsvis ska köpa.

Snart hör jag nog av mamma & Rolf, de har ridit tredagars långritt på Österlen i helgen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: